pátek 30. srpna 2024

Katie





..Moje první Mizi. Nedalo mi to. Na fotkách se mi líbila a nezklamala ani v reálu.
Mizi Katie Girl. Tvář Gloria. Tělíčko má tento typ prsaté a s větším zadkem. Materiál je jiný a je to znát i na omak. A má měkou hlavu. Mám ji od jedné paní z Facebooku, prodávala ji vystavenou v modročerném prádle..




Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Teda myslím že je to kočka! Je to příjemná změna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím, mně ty Mizi nic neříkají. Na druhou stranu, pokud se ti líbí, tak je určitě super rozšířit si obzory. Gratuluji k novému přírůstku 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě asi jedna dve jinak se mi nelibi, dekuji

      Vymazat
    2. Mě se líbí ta megačerná, ta je úplně boží... Dokonce o ní uvažuju, ale stejně to nedopadne, jak se tak znám :-D

      Vymazat

David

..V oblečení co dům dal. Fešák..   Pěkný den,....