neděle 25. srpna 2024

Zítra ahoj

No: Ahoj, rád tě vidím. Va: Občas jednám spontálně. Chtěla jsem se přijít podívat. Je to pěkná budova, s krásným výhledem. No: To máš pravdu, ano. Mám rád, když se můžu rozhlédnout. Je tu i velký balkon. Va: Páni. No: Můžeme si tam dát kávu.
Va: Zase příště, budu se na to těšit.

No: A odkud jdeš ? Va: Byla jsem u Mell na zkoušce a jinak mám volno. Proto jsem i přišla. Na čem pracuješ ? No: Chceme investovat do nových vozů. Některé firmy musejí čekat až se vozy uvolní. Va: Rozumím a jak se jinak máš ? No: Pracovně a jinak dobře. Jsem rád, že tě vidím. Va: To i já, ráda jsem přišla.
No: A nemáš hlad ? Můžeme si zajít na oběd. Va: Já něco malýho snědla, co třeba zítra ? No: Dobře, zítra. Můžu tě vyzvednout ? Va: Budu ráda, mám focení. Můžeš přijet tam a počkat na mě.
 
No: Tak jsme domluvení, zítra tě vyzvednu. Va: Dám ti ještě vědět kdy budu končit.

No: Já počkám a až budeš připravená, půjdeme. Va: Tak zatím ahoj. No: Ahoj.

 Pěkný den,..

2 komentáře:

David

..V oblečení co dům dal. Fešák..   Pěkný den,....