sobota 31. srpna 2024

Starost


Ke: Ty šaty ti moc sluší. Moc. Ju: Děkuji ti lásko. A jak ti chutná. Ke: Chutná, povedlo se ti to. Je to výborný. Ju: Jsem moc ráda, že máš čas. Co dílna, sehnal jsi peníze ? Ke: Něco jo, ale budu nějakou dobu fotit pro Mell. Ju: Opravdu ? Jsem ráda, pomůžeš Mell i sobě. Ke: No já už ani nepřemýšlel nad tím, že bych zase někdy fotil. Ju: Mell chce šít i něco pánského a ví i o tom, že jsi fotil. Jinak bych o tom s tebou nemluvila.
Ke: Já vím lásko. Tak si to zas trochu zopakuju. Ju: Ano.

Ke: Lásko, co děláš o víkendu ? Mohli bychom na výlet. Zajet si někam spolu. Ju: Nic v plánu nemám, bude krásně. Budu moc ráda.
Ke: Chci být s tebou jak jen to půjde, vím že tě občas zanedbávám. Ju: Vím, že máš hodně práce. Ke: Ale mrzí tě to, vím to. Chci aby jsi věděla, že pořád myslím jen na tebe. Ju: To já přece taky.
Ke: A jak brigáda ? Jde to ? Ju: Ano, jde to dobře. Občas mě pustí i dřív domů. Ke: To jsem rád, nemusíš se honit celý den. Ju: No mě to nevadí.

Ke: Pojď sem ke mě. Ty jsi tak moc ochotná a milá, někdo toho může i zneužívat. Ju: Já to nedovolím, neboj se. Líbí se mi, že máš o mě starost. Ke: Tu budu mít vždy, miluju tě.

Ju: To i já tebe.


Ke: Já ti zavolám a domluvíme se ano. Ju: Už teď se těším lásko. Bude to krásný víkend. Ke: Jako všechny dny s tebou.

Pěkný den,...

2 komentáře:

David

..V oblečení co dům dal. Fešák..   Pěkný den,....