pondělí 19. prosince 2022

Předvánoční shon


 Su: Na Silvert. Byla bych moc ráda. Me: Budou, všechno stihnu. Budu mít víc času teď o prázdninách.

 Me: Jsou už nachystané, jen upravím střih. Moc nezbývá, jen detaily. Proto jste tady. Vše stihneme. Su: V práci bude večírek, chci zapadnout. Me: Bude Vám to slušet. Kde pracujete ? Su: Jsem asistentkou ve stavební firmě. Nechcete také přijít ? S přítelem ?
Me: Nevím zda stihnu přijít, ale pokusím se. Moc ráda bych přišla. Mám ráda večírky. Budu se snažit, děkuji za pozvání. Su: Máte přítele ? Jinak to je skvělá záminka někoho poznat. Me: Ano mám, přijdeme spolu. Snad bude mít čas.

  Me: A kde bude večírek ? Su: U nás ve firmě, pozvánku Vám přinesu.
Me: Děkuji, na poslední zkoušku přijďte jak jsme se domluvily. Doladím co bude třeba a hned si je odnesete.
Su: Budu moc ráda. Nashledanou.

Pěkný den,...

4 komentáře:

  1. Ááá Vánoční večírek! My už jsme ho měli v pátek, byla sranda. Holky jak jsou barevně sladěné, moc jim to sluší! A Summer ty úžasný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  2. Vianočné večierky sú super vec, bohužiaľ u nás práci nebola vôbec žiadna vianočná atmosféra. Tak som zvedavá ako budú dievčatá vyzerať.🙂

    OdpovědětVymazat

Nové kamarádky

  Br: Jsi zabydlená, to je super. Jsem ráda. Mi: Já nepotřebuju nic extra, třeba časem ještě něco upravím. Ale to nespěchá. Byt se mi moc lí...