neděle 11. prosince 2022

Nesympatická

 

 Ju: Ahoj.. Ke: Ahoj, Juli, nečekal jsem tě. Ju: Chtěla jsem jít s tebou ven, ale asi nemáš čas. Ke: Proč myslíš ? Ju: Netváříš se moc nadšeně, že mě vidíš. Ke: Práce máme dost, trošku jsi mě zaskočila. Ale ven s tebou můžu. Juli ?

 Ju: V dílně mě málem smetla jedna nastrojená holka. Šla od sud. Ke: Aha, no to je jedna stará známá, kdysi semnou chtěla spolupracovat. Nedal jsem na ní a udělal dobře. Ju: Je taková sebevědomá, v očích měla takový zvláštní pohled. Ke: Juli, nemysli na ní. Ona vždy byla hrdá a sebevědomá. Měla své cíle. Ju: Není mi sympatická.

 Ke: A tobě ? Jak to dneska šlo ? Ju: Škola mi jde, spíš mám víc práce u Mell. Účetnictví a tak. Ušila teď tak krásný sváteční šaty. Ke: A uvidím tě v nich ? Ju: Možná,...

 Ke: A nedáme si zrovna i večeři ? Nemáš hlad ? Ju: Možná trochu, uvidíme cestou. Kam dojdeme, ochladilo se. Ke: To ano, půjdu se obléct.
Ju: Počkám tady.
 
Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Ty jsou tak krásný spolu:) Ken je slušný chlapec a ještě tak hezký:) A Juli je krásná moc se mi spolu líbí :)

    OdpovědětVymazat

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..