středa 21. prosince 2022

Nedorozumění

 

 Ju: Kene. Ahoj, jsi tu ? ,,Ah není. Počkám chvíli tady, třeba přijde brzy. Chci ho vidět, překvapit,,
 
 Lu: Ale ale, čekáš na Kenshina ? Také tu na něj čekám. Ju: Ano, čekám. My už jsme se viděly, že ? Lu: Myslím že ano. Jsi tak mladičká, kde jste se poznali ? Ju: Známe se už delší tobu.
Lu: Jsem Lucy, jeho moc, moc dobrá přítelkyně. Ju: Co ? Lu: Nic ti neřekl, ten je. Chtěli jsme spolu podnikat. Autobazar a tak. Jsou to dlouholeté plány víš. Kam jdeš ?
Ju: Promiň, musím jít.

 Ke: Juli, prý na mě čekáš. Lucy ? Kde je Julie ? Lu: To je to malý kuře ? Teď tu byla, odešla. Popovídaly jsme si. Ke: Spolu ? Co jsi jí řekla ? Lu: Nic moc, jen že jsem tvoje moc dobrá přítelkyně. Že spolu máme velké plány a tak.
Ke: Jaké plány ? Co to tady vykládáš ? O čem to sakra mluvíš ? Lu: O společném podnikání Zlato. Ke: Ty, ty jsi taková potvora. Víš moc dobře že s tebou podnikat nebudu. Lu: Mám peníze, ty potřebuješ. Potřebuješ investora. Ke: Ale né tebe !

 Ke: Juli, jsi tam ? Prosím tě, pojď ven. Chci si promluvit. Ju: Já ale ne. Evidentně máš někoho s kým máš společné plány. Ke: Není to pravda, Lucy lže. Chci ti to vysvětlit. Měl jsem ti to říct, předběhla mě. Nic společného nemáme, ona si to myslí. Ale já ne. Juli..
Ju: ,,Proč mi neřekl že má Lucy. Nemusela jsem se tak ztrapnit,,
Ke: Vrátím se. Nevzdám to...


Pěkný den,...

4 komentáře:

  1. A jeje problémy začínají! To je ale mrcha :) Snad to dokáže Julii vysvětlit, byla by to škoda !

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy bývalky jsou a hlavně ty cílevědomé..

    OdpovědětVymazat
  3. A takto sa nechať znechutiť pár dní pred Vianocami. Lucy je veľká dáma s peniazmi.😅

    OdpovědětVymazat

Julie

 ..Krásná barva, ladí k očím..  ..Oboje krásky vedle sebe..   Pěkný den,..