pátek 12. listopadu 2021

Ryana

 ..Rayna Ahmadi, Pretty Reckless 2021..


 ..Je jako víla..





 ..Dovlasená je od kamarádky Henriet, byla u ní hlavička asi od začátku léta, konce jara. Tělo jsem měla objednané zvlášť, není její. Moc děkujíí Heni..

 ..Jemná, něžná kráska..


Pěkný den,...

7 komentářů:

  1. Tak táto hlavička bola u Heni.🧐 Je to krásna éterická Ryana. Som zvedavá i na iné farby outfitov na nej. Gratulujem Ti k nej.😊

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k Rayně. Tahle malba je velmi povedená, jen škoda, že ji za ty peníze navlasili tak mizerně. Ale problém vyřešen, tak vše OK ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano a teď je dokonalá :-) já na Heni nespěchala, takže to stojí za to. Opravdu ;-) děkují

      Vymazat
  3. Jak nečekané! Je moc krásná, a ty šperky! Jako zimní královna:)

    OdpovědětVymazat

Nové kamarádky

  Br: Jsi zabydlená, to je super. Jsem ráda. Mi: Já nepotřebuju nic extra, třeba časem ještě něco upravím. Ale to nespěchá. Byt se mi moc lí...