čtvrtek 11. listopadu 2021

Blond

 

 ..Blondýnky jsou nahoře Giselle a Eugenia. Dole je Jordan, dvě Poppynky, Isha, Poppy a nad ní Poppy..













Pěkný  den,...

7 komentářů:

  1. I Tvoje blondýnky jsou nádherné. Mně se líbí Poppy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám asi sklerózu, ale mňa pri blondíkach napadla hneď Isha, pritom máš hneď 4 Poppynky tohto odtieňu.😃 Hmm, vedela by som si vybrať a nielen jednu.😉

    OdpovědětVymazat
  3. Máš překrásné blondýnky. A líbí se mi, že každá je blond jinak. Nejvíc se mi líbí asi Giselle a pak Angel Poppy, ale nádherné jsou samozřejmě všechny, jak jinak ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná blonďatá záplava! Každá má své kouzlo ani nemůžu říct kterou mám nejradši:) Líbí se mi všechny!

    OdpovědětVymazat

Julie

 ..Krásná barva, ladí k očím..  ..Oboje krásky vedle sebe..   Pěkný den,..