pátek 19. listopadu 2021

Agnes

 ..Fashion Royalty, Baroness Agnes Von Weiss, Malibu Sky 2021..


 ..Je mým Vánočním, předvánočním dárkem. Pod stromkem bude jiná, u Agnes jsem to už nevydržela. Děkuji Zuzce Fo..







Pěkný den,..

10 komentářů:

  1. Je krásná, moc se mi líbí. Pěkně jsi ji oblékla. Už jsem dlouho na tvém Blogu nebyla, budu se muset polepšit.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná, gratuluji. Já furt váhám, jestli do ní jít. Hungary je debilní odstín, ty ruce hodně mění barvu. Jsem zvědavá na ten vánoční dárek... ;-) Já budu mít samozřejmě taky panenkovské Vánoce, jak jinak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tě překvapím možná :-). Děkuji já vím .. ale je krásná a co naplat no, nedá se nic dělat

      Vymazat
  3. Je nádherná a moc Ti k ní gratuluji. Nedivím se, že jsi to nevydržela.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow tahle Agnes se mi strašně líbí a si ji pořídíš! Super! Těším se na další fotky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrásna blond Agnes. Kúpila si si super predvianočný darček.😊😍

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...