pátek 22. října 2021

Ginger

..Poppy Parker, Ginger Holiday At Home, 2020.. 




..Je moc pěkná a má tak nádherný vlasy. Děkuji Iski K..


 ..Taková hodně dívčí..

..Tady jsou vlasy nejvíce reálné..

 

Pěkný den,..

11 komentářů:

  1. Ginger je nádherná, má jemnou tvářičku a ta bohatá hříva vlasů, wow....

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je překvapení! Ta je krásná! Žádná tuctovka. V šatech jí to sluší a ten svetřík je hezký!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná, gratuluji. I když mě připadá, že je to trochu mrcha, ta hnědooká je taková něžnější ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To máš možná pravdu :-), mě uchvátila. A ty její vlasy. Ta první je šedivá, líbí se mi ale je do šeda.. Japan jsem nechtěla ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že japan odstín taky zrovna nemiluju. Ideální je FR White, nebo hodně tmavě černá, ty nemění barvu ;-)

      Vymazat
  5. Už i ty "Brutus" nakupuješ od Iski.🤣😂😁 Táto Ginger je božská, bodaj by som ju i ja mala s celým s vianočným setom a psíkom, to by sa robil môj vianočný adventný kalendár.😍 Tá jej ohnivá hriva je dokonalá. Viac sa mi páči vo svetríku.💗

    OdpovědětVymazat

Sania

   ..Kabátek je od letního kompletu.. Pekný den,..