čtvrtek 7. října 2021

Přišla jsem

 

 Me: Ahoj,.. Se: Ahoj, už jsem si říkal, kde jsi. Posaď se chvilku.

 Me: Přišla jsem hned, jak to šlo. Se: Já vím že máš hodně práce, nezlob se. Me: Já se nezlobím. Na čem pracuješ ? Co teď děláš ? Se: Dál spolupracuju s tou společností, která staví ten bytový komplex. Byty se pomalu začnou prodávat. Uděláme reklamu a dají se inzeráty do novin a časopisů.
Me: Je moc dobře že se ti daří. O tom komplexu jsem už četla. Vypadá moc dobře a i interiéry bytů, jsou opravdu krásné.

 Se: Ano, proto s nimi spolupracuju. A copak ty ? Jak se ti daří ? Máš se dobře ? Me: Ano mám se dobře. Jinak navrhuji, mám teď hlavu plnou nápadů. Se: To je skvělé, jsi ohromná. Tvá práce se mi líbí.

Me: Copak ? Se: Mám po práci. Co kdybychom šli ven ? Šla bys ? Me: Kam by jsi chěl jít ? Se: Mám hrozný hlad. Ty ne ? Me: No když o tom mluvíš ano, mám hlad. Ale co potom ? Je docela brzy.

 Se: U restaurace je pěkná vyhlídka, můžeme se tam podívat. Je vidět na celé město. Me: To bude úžasné, ráda se tam podívám. Ale pod podmínkou, že mě pak doprovodíš domů. Od tamtud, to mám domů docela daleko. Se: Rád.

Pěkný den,..

4 komentáře:

  1. Tihle dva spolu vypadají skvěle! A ty fotky jak stojí tváří v tvář jsou moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvelé ako si rozumejú a postupne sa zbližujú.😎 Teší ma, že si si vytlačila tie interiérovo-dizajnové časopisy od Sandry.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujíí , no ano, nedalo mi to :-) ale ted tiskárna netiskne. Není barva

      Vymazat

Mia

 ..My Love Violaine Perrin 2019..  ..Poklad do sbírky. Pořád mi unikala a teď k narozeninám, jsem ji sehnala..   Pěkný den,..