sobota 23. října 2021

Nevyšlo to


 Dc: To je teda doba, co jsme se takhle naposledy sešli kámo. Cl: Alespoň jsme si už všechno vyříkali. Známe se už poměrně delší dobu, byla by škoda to zahodit. Dc: Máš recht. Jen příště musíme na pivo, někam ven. Cl: Se ví, já to mám dnes našlapaný. Jsem rád, že jsi se stavil za mnou.

 Dc: Máš šichtu i v nemocnici ? Cl: Dneska jo, mám tam pár pacienů po nehodě. Hmm, sleduju tvoje stránky na netu. Jen valím oči kámo. Daří se ti skvěle.
Dc: Jo jo, musím zaklepat. Navíc se blíží Vánoce a jako každý rok, hromadí se objednávky. Bohužel musíme i některé odmítat. Je toho opravdu hodně.

 Dc: A co jinak ? Ta,.. Jackie. Jak se vám daří ? Cl: Asi štvrt roku jsem sám, nevyšlo to. Dc: Hmm,. co se stalo ? Cl: Přestali jsme si rozumět, to je celé. A ty ? Doufám že jste s Erin stále spolu ? Dc: Ano jsme. Občas mě doprovází na montáž a spojí to s nějakým kurzem. Začala studovat další jazyky. V hotelu se jí to hodí. Cl: Je to skvělá holka, hýčkej si ji. Mě to s ní nevyšlo, ale vy dva se k sobě hodíte.

 Dc: Udělám pro ní všechno. Cl: Já si dám pauzu. Beztak jsem v práci od nevidim, do nevidim. Dc: Ha ! Dokud se neobjeví kočka, co na tebe zapůsobí.
 
Pěkný den,...

4 komentáře:

  1. To je dobře že jsou kámoši! A snad se i pro něj najde nějaká kráska která ho úplně omámí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dozvedáme sa novinky po dlhom čase. Takže s Jackie to nevyšlo. Hmm, som zvedavá, či mu ešte nejakú partnerku pridelíš.😄 Inak som rada, že oba chalani sú ešte v Tvojej zbierke.😊 Človek už ani nevie, kto ešte u Teba býva.😉

    OdpovědětVymazat

Violainesss

 ..Šaty a legíny jos od Kačky..  ..Moje duo Violaine. Lucy a Mia..   Pěkný den,...