pondělí 19. dubna 2021

Victoria

 ..Fashion Royalty Summer Glamour Victoire Roux East 59th..

 ..Je kompletní, má jednoduché body, pantoflíčky a šperky. Botky vůbec nedrží, mají látkové pásky na nárt, asi se brzy rozpadnou..
 








..Pěkný den,...

11 komentářů:

  1. Rusovláska! Je tak sexy! Jak jsem ji uviděla vzpomněla jsem si na Ruby! Kočka vypadá velmi smyslně!

    OdpovědětVymazat
  2. Aj mne sa podobá na Tvoju Ruby, ale tá je oveľa krajšia. 😎Čudujem sa, že si si ju kúpila, netipovala by som ju na Tvoj vkus. Samozrejme je krásna, ale mňa menej zaujala. Gratulujem Ti k nej.😀

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle dáma mě u Tebe hodně překvapila. Ona je taková retro, ale má krásné oči. Těším se, jak ji příště oblékneš 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí, moc. Možná je to i tím že má kratší vlasy, miluju krátkovlasé.

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...