pátek 16. dubna 2021

Moje všechno

 Be: Ten týden byl bez tebe tak dlouhý. Lu: A vydržela jsi to tak, jako já. Chybělas mi.

 Lu: Co ta tvoje matika ? Be: Ále, nejde mi to. Lásko, chybí mi to naše doučování. Lu: Miláčku, věř mi, že to takto bude lepší. Vídat se budeme jen na společných hodinách a pak mimo školu. Do jiné třídy jsem přešel nejen kvuli nabídce ředitele, ale i kvuli nám. Věř mi. Be: Věřím ti. Víš že ano.

 Be: Akorát tě vídám mnohem méně. A čas se vleče tak pomalu. Lu: Lásko, musíme si to někdy vynahradit. Moc chci být s tebou sám. Be: A kam bychom šli ? Kde chceš být ? Lu: To je uplně jedno, jen když budeme spolu. Naši vlastní penzion, přímo s výhledem na hory. Třeba tam. Nebo cokoliv navrhneš ty sama. Kde jsi ráda, kde se ti líbí.

 Be: Miluju tě, víš to. Jen. Lu: Já chci být s tebou, ale nestane nic, co nechceš ty sama. Toužím po tobě, víš to.

Pěkný den,..

8 komentářů:

Sania

   ..Kabátek je od letního kompletu.. Pekný den,..