úterý 8. prosince 2020

Miláček

Ad: Je skvělé že jsi neodmítla přijít. Jsem moc rád. Pe: Nebyla jsem si jistá, zda je to vhodné. Nerada bych cokoliv pokazila. Cítím se s tebou moc dobře. Proto asi.
 
Ad: Je to vzájemné. Ale bát se nemusíš, všechno bude tak, jak chceš ty.
 
Pe: Tak to přece nejde, i ty máš své plány. Nejen já. Ad: Tvé potřeby jsou mnohem duležitější. Pe: Ty jsi miláček. Hmm, ty už nebydlíš s Davidem ? Ad: Ne, nechci mu tam křenit. Chodí za ním Rose a já se pak necítím dobře. Musejí se předemnou schovávat, či spíš já se klidit stranou. Pe: Máš pravdu.
Ad: Hmm, já si teď pěkně uložím, hlavu k tobě do klína. Táák.

Ad: To je pohodlíčko. Vydržel bych tak hodiny, dívat se na tebe a hltat tvou vůni. Pe: Měla bych už jít, bude večer. Ad: Ještě chvíli, uvařím kafe a pak tě doprovodím. Pe: Jdeš do práce a já ráno brzy vstávám.. Tento týden mám praxi v nemocnici.
 
Ad: Uvařím kafe a doprovodím tě,. Hodím tě domů cestou do práce. Chceš ? Aspoň nepůjdeš sama. Smráká se. Pe: Jak myslíš miláčku. Počkám. Hlavně neusni. Ad: No to nevím, je mi skvěle.

Pěkný den,..

7 komentářů:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..