čtvrtek 3. prosince 2020

Arogantní


..Aurora pracovala v kanceláři, fotky z poslední reklamy se moc povedly. Nakonec musela uznat, že měl Vick pravdu..
Au: ("Měl pravdu, ta agentura je opravdu skvělá. Ty fotky jsou úžasný.)"
 
..Do kanceláře vplul Victor, s úsměvem jako vždy..
Vi: Tak jak se daří krásko. Doufám že jsi změnila názor. Au: Názor na co ? Vi: Na tu tiskárnu. Au: Ano, musím uznat že jsi měl pravdu. Jsou opravdu moc dobří, ta tiskárna odvedla skvělou práci.
..Jak diskutovali Aurora si všimla šátku na jeho ruce..
Au: Co je to ? Vi: Nic. Au: Ten šátek, kde jsi ho vzal ? Vi: Našel jsem ho venku. Je můj. Au: To není pravda, je můj ! Vrať mi ho.

 Vi: Nevrátím, ten není tvůj. Au: Ale ano. Ty, ty jsi tak arogantní. Sobec !

Au: Dej mi ho..
..Victor byl vysoký a unavilo ji natahovat se neustále za jeho rukou. Navíc, byl blízko. Měl krásné oči, šedomodré. Dlouhé vlasy a že mu slušely. Moc mu slušely, málo komu sluší dlouhé vlasy..
Vi: Ne, ten šátek si nechám.

Au: A pusť mě. Vi: Já tě nedržím, to ty ses chytla mě. Ty mě držíš.
 
Pěkný den,...

7 komentářů:

Summer

 ..Jedna z TOP Poppy, co vydali. New York..   Pěkný den,...