sobota 12. prosince 2020

Melody

 ..Poppy Parker, Popster 2017..




 
..Návrat, jsem moc ráda že jí mám znovu doma. Je k Vánocům jako dárek, ale nevydržela jsem to. Je z Itálie za skvělou cenu. Pod stromkem jedna bude..





Pěkný den,...

14 komentářů:

  1. Tak je zpátky! A má hezké jméno! Snad jí přinese štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem ku predčasnému vianočnému darčeku. Je krásnučká.😊💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda že jsem ji znovu sehnala. Je ´úžasná

      Vymazat
  3. Gratuluji ke krásnému přírůstku do sbírky.

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace, tak tahle Poppy se mi moc líbí. Hezký předvánoční dárek.

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná. Poppy jsou nejhezčí jako brunetky.

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle Poppy je moc krásná, připomíná mi Belle ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už ji nedám :-) jsem moc ráda že jsem ji sehnala znovu

      Vymazat

Nové kamarádky

  Br: Jsi zabydlená, to je super. Jsem ráda. Mi: Já nepotřebuju nic extra, třeba časem ještě něco upravím. Ale to nespěchá. Byt se mi moc lí...