pátek 27. listopadu 2020

Dobrý večer

..Lukas byl doma. V hlavě měl Bell a knihovnu, kde se odpoledne viděli..
Lu: Dobrý večer, kotě moje. Copak děláš ? Be: Ležím a píšu si s tebou. Trochu jsem si tady přitopila. Lu: Je ti chladno ? Be: Trochu ano, je podzim. Lepší už to nebude. Ale cítím se moc fajn.

Lu: Si tak říkám, v čem pak asi chodíš spát. Be: Já mám takovou košilku, nemám ráda chodit spát nastrojená. To pak neusnu. Ráda spím na lehko. Lu: Já tu mám krásné teplo. Lásko a co vlasy ? Be: Umyté a v drdolu. Luku, proč jsi tak zvědavý ? Řekneš mi to ? Lu: Jsem moc zvědavý, moc. Lásko, zapmi video. Chci tě vidět. Moc. Be: Video ? Tak jo, vydrž.
 
Lu: Ty jedna malá lhářko. Ale strašně ti to sluší. Be: Malá lež, promiň. Lu: Miluju tvoje vlasy tak, jako tebe. Be: A co když je ostříhám ? Co pak ? Lu: Tak to ať tě ani nenapadne lásko. Dostala bys na zadek ! Be: Ale neříkej. Až takový trest ?

Lu: Ano. Taková krása, to by byla škoda zničit, nemyslíš ? Vypadáš úžasně když ti vlají okolo tváře. Chybíš mi. Tvá vůně, chci tě k sobě přitisknout a pořádně se jí nadechnout. A když tě tak vidím lásko, tak o to víc. Jsi nádherná. Be: To se tak krásně poslouchá. Lu: Až ukončíš střední, bude to o to snažší. Už nebudu tvým profesorem. Be: To je ale za dlouho miláčku. Jak to jen vydržím. Lu: Přesně takhle. Psát si, volat si a když to půjde, vidět se. Abych tě mohl políbit, obejmout.

Pěkný den,...

12 komentářů:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..