pondělí 13. května 2024

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..

 Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď.

 Ra: Snad nezdržuju, nemáš moc práce ? Em: Upravuju plány, překresluju. Už na nás trochu tlačí, aby mohli začít stavět.

 Em: Jak se máš ? Ra: Já dobře, hmm, chtěla jsem se přijít podívat. Kde pracuješ a tak.
..Lehce položil dlaň Ray na nohu. Trochu znejistěla, ale snažila se, nedat to znát..
Em: To je fajn, jsem rád, že jsi tu. Nedáš si kávu ? Ra: Někdy příště, nerada bych zdržovala. Ty plány jsou moc duležité. Em: Ještě chvilku počkají, věř mi. Sluší ti to.

 Ra: Děkuji ti. Kancelář je pěkná. Zajímave stěny. Em: Jsem tu s kámošem. Ra: Není tu ? Ještě jsem ho neviděla. Em: Kieron je u klienta, brzy ho poznáš. Jednou vás představím. Ra: Už bych měla jít. Em: Nechceš semnou na večeři ? Rád bych tě pozval. Ra: Můžeš se mi ozvat, domluvím se. Kontakty se nezměnily. Em: Ozvu se.. Ra: Ahoj. Em: Ahoj.

 Pěkný den,...

2 komentáře:

Victor

..Po delší době se Vick ukázal. Musím ho ukecat častěji.. ..Paličák jeden,.. Pěkný den,...