úterý 7. května 2024

Nové kamarádky


 Br: Jsi zabydlená, to je super. Jsem ráda. Mi: Já nepotřebuju nic extra, třeba časem ještě něco upravím. Ale to nespěchá. Byt se mi moc líbí, je prosluněný, světlý. Br: Ano, máš pravdu.
Br: No a jak se ti daří v práci ? Mi: Pracuju a pracuju.  ,,úsměv" Br: Co teď navrhuješ ? Mi: Mám rozpracovanou kabelku, velikostně tak akorát pro základní věci a i deštník se vejde. Br: A co barva ? Mi: Nad ní se ještě rozmýšlím. Asi krémová, víc ti nepovím.

 Br: No bude to těžký, já budu dost zvědavá. Mi: Tak to nesmíš vyzvídat.
,,rozesmály se obě"
Br: Mám ráda módní věci. Mi: Myslíš že já ne ? Proto navrhuju, můžu tvořit dle vlasních představ. Ale nemůžu si to nechat. Platí se všechno. Br: To je škoda, za tu dřinu co do toho vkládáš. Mi: Hmm. Jak dlouho jsi modelkou? Br: Rok a půl. Tři měsíce jsem u Royalty. Sestřenka tam je místo Jordan, pracuje s Nathanem. To ti je tak krásnej chlap. Mi: To je ten slavnej TOP model ? Br: Ano, jen je zadaný. Škoda. Mi: Tak už to bývá, ti krásní a úspěšní jsou zadaní.

 Br: A ty někoho máš ? Mi: Ne. Br: Jsi moc krásná, proč ne ? Mi: No nikdo se neobjevil. Br: To je škoda. Mi: Třeba někdy. Já nikam stejně moc nechodím. Br: Asi tě budu muset s někým seznámit. Nechceš se přijít podívat na focení ? Mi: Ráda někdy přijdu, podívat se. Br: Super. Tak půjdeme ? Musíme na nákup. Mi: Jasně, jdeme.

Ma: Ahoj Mio, rád tě znovu vidím. Mi: Matteo ?

Pěkný den,...

1 komentář:

  1. Mia určitě dlouho sama nebude:) Holkám to moc sluší. A co Mateo, která se mu bude líbit ?

    OdpovědětVymazat

Julie

 ..Krásná barva, ladí k očím..  ..Oboje krásky vedle sebe..   Pěkný den,..