pátek 15. září 2023

Zkus me to

 

 De: Nejdu pozdě ? Zdržela jsem se v práci. Ca: Vůbec, jdeš akorát. Teď jsem před chvílí přišel.
 
 Ca: O čem teď píšeš ? De: V hledáčku je teď zpěvačka Sania. V branži je nováček a všude se o ní píše. Já tomu chci dát ale víc. Ne jako bulvár, co na tom vydělává. Ca: Máš pravdu. A jinak ? Nic tě nebolí ? De: Naštěstí ne, potřebuješ práci ? Máš toho málo ? Ca: Ne. Chci jen vědět zda jsi vpořádku. A nejen že jsme sousedé a známe se.

 Ca: Mám v hlavě tvůj krásný vpád ke mě do bytu. De: Jen to ne, to byl trapas. Ca: Krásný trapas. Jinak bysme nevěděli, že bydlíme hned vedle sebe. De: I tak se stydím. Hmm, měla bych jít. Určitě musíš zase do práce a já tě nechci zdržovat.

 Ca: Vydrž, zas tolik nespěchám. Desiree, víš, líbíš se mi. Jen nějak nevím, vyšel jsem ze cviku. Neměl jsem holku už..

 De: Tak buď ticho a mlč,...

 Pěkný den,...

4 komentáře:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...