úterý 26. září 2023

Z dovolené


 Ke: Tady jsi. Ju: Doufám že nespíš, aby ses nespálil. Nechceš do vody ? Je příjemná. Ke: Teď ne, lehni si ke mě a pojď se zahřát.
 
 Ju: Skoro pořád tu ležíš. Ke: Dívám se na tebe. A ve vodě jsem byl víc než ty lásko. Ty se opaluješ. A pořádně se přitul, ať se zahřeješ, jsi studená. Víš to ? Ju: Tak pozor, už se tulím.

 Je: Je tu krásně viď. Ke: A to jsi jet nechtěla. Ju: Jsme spolu chvíli, nediv se mi. Hmm, bolelo to ? Ke: Co ? Ju: No, to tetování. Je velký. Ke: Ani tolik ne, nebolelo. Pro mě mají význam, byl jsem připravený je mít. Pro Nás je toto jiné. V mé rodině. To na zádech je mé jméno.
 
 Ju: A ty další ? Ke: Dole je mé znamení, znak značí energii. Od mala jsem plný energie, odhodlání. Byla to jasná volba. Ju: Aha, to je pěkné. A jak se rozhoduješ k tomu, které a kdy si pořídíš ? Ke: Prostě to přijde. Je možné že přibydou jednou další. Ale to ti neumím říct. Je to impuls, přijde to a vím že je čas. Vhodná doba. Událost. Třeba znak síly je teď spojený i s tebou. Ju: Jak to ? To nechápu.

 Ke: Co tě znám a jsme spolu. Jsem silnější v mnoha směrech, vytrvalejší. Vím s určitostí co chci.

Ke: A určitě chci tebe. Pro mě jsi všecho na světě.
 
Pěkný den,..

2 komentáře:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...