pondělí 26. června 2023

Sania

 ..Poppy Parker Sparkling Sunset Palm Springs 2023..






 ..Přišla nahá, je nádherná a to je význam i jejího jména..



 ..Má krásné vlasy, kontrast s pletí. Jen mám strach co časem provedou dlaně..





Pěkný den,..

7 komentářů:

  1. Tahle Poppynka se mi z celé té kolekce líbí nejvíc! Je moc krásná! A jméno je příznačné :) Ty vlasy a kukadla! A ty šatičky jí moc sluší! Prostě super!

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle slečna mi připomíná moji Evelyn (Baby It´s You Poppy), takže mě původně ani nenapadlo, že je tmavší. Ale je fakt, že ta moje má bílé vlasy, takhle ne, takže možná proto... Každopádně k ní gratuluji, opravdu se moc povedla! Teď ještě, aby v IT vychytaly ty ruce, aby nezelenaly, protože jinak mám odstín Hungarian fakt ráda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ;-). No máš pravdu,.. ale to i u AA a tmavších. Jak mám AA Romaina a Prestna, Tobiase. Ti mají ruce uplně zelený. Uplaně. Dva dostali nové ale třetí zatím nemá.

      Vymazat
    2. Já mám zkušenost, že zelená všechno mezi FR White a FR Black, takže to co je mezitím většinou moc nekupuju. I když jich doma mám taky víc než dost...

      Vymazat
  3. Je nádherná.Také jsem nad ní uvažovala,nakonec zvítězila jiná.

    OdpovědětVymazat

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...