sobota 24. června 2023

Co ti sakra je ?

 Se: Řekneš mi konečně co je s tebou ? Máš už třetí pivo a čtvrtou cigaretu. Em: Ale nic, nechceš taky cígo. Se: Ne, víš že jsem s tím skončil ! Tak co, zase jsi v nějakém průseru ? Em: Ježíš vo co ti zase jde, jen mě nasrat s tím svým hučením a kecy ?

 Se: Pro nic za nic ses asi sejít nechtěl. Tak mluv. Vždycky jsem tě dostal z každého srabu.

 ..Emre kouřil o to víc jak byl rozhozený ze setkání s Raynou..
Em: Ta holka, pamatuješ. Svatba a tak. Se: Se nekonala a ? Em: Včera jsem na Raynu narazil, tady. Je tady ve městě. Se: Co ti řekla ? Em: Nic, odešla. Prostě se otočila a šla pryč. Se: Ani se jí nedivím. A ty ? Co to znamená pro tebe ? Asi bys jinak nebyl takhle mimo. Em: Já nevím brácha, chápeš. Nevím, tehdy jsme byli opilí. Vypadala jinak. Teď má hnědé vlasy, je hubenější.

 Se: Co chceš dělat ? Mluvit s ní ? Em: Pořád mám její telefon. Se: Hele brácha, ty musíš vědět co chceš. Zda chceš navázat kontakt. Já nevím co se ti v tý tvý palici honí. Ani nevím jak přesně to tehdy mezi vámi bylo. Em: Zvoral jsem to ! To chceš slyšet.

 Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Aaaa jeho to žere! Třeba by si s ní o tom rád popovídal ale bojí se že ho odmítne. Třeba ji má pořád rád :)

    OdpovědětVymazat

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...