sobota 11. února 2023

U souseda

Ven: Tak už víš, kdo je tvým sousedem ? Des: Ne, ani nevím zda to chci vědět. Ven: Ne ? Bože, já bych praskla zvědavostí. Zvlášť, když má na dveřích jen iniciály. Des: A to je divný, nemyslíš ? Bude to asi podivín. Ven: Nejsi anitrochu zvědavá ? Des: Ne a nevyzvídej. Co ty jak žiješ ?
Ven: Zase jsem sama. Des: Jak to ? Ven: Byl to sobec, jen já, já, já. Žádné ohledy, jak mi je, co cítím. Ale vztahům se bránit nebudu, žijeme jen jedou.

 Ven: Kdy mi dáš ten článek, musí do tisku co nejdřív. Des: Není to ještě ono, barvy, text.. Ven: Tvůj článek,.. ale moc neodkládej. Chci se držet harmonogramu jo. Víš co, běž už domů, je docela pozdě. Uvidíme se zítra, já ještě něco dodělám a taky půjdu. Ahoj. Des: Pa.

 Des: ,,Nevím, je mi jedno kdo tu bydlí. Nevídám ho, problémy nedělá. Co je to za krabice ? Se stěhuje ? Najednou takových věcí. Auu, moje bota.,, Jééj...

 Ca: Zdravím. Jak nečekaná návštěva.. Des: Vy ? Ca: Já. To jste nevěděla ? Des: Ne a podle čeho ? Na dveřích máte jen napsané iniciály. Ehh, můžete mě pustit ? Jistě. No, kdybych věděl, že se tak ráda opíráte o dveře. Neotevřu tak rychle.

 Des: Vůbec nic jste nenaznačil. Ca: Omlouvám se, měl jsem plno práce a nějaké starosti navrh. Nedošlo mi to. Jste má pacientka, byla jste s rukou. Měl jsem vám to říct. Já tu mám i menší soukromou ,,ordinaci,, Ještě jsem nestačil na dveře dát pořádnou ceduli.

 Des: A to jsem si o vás myslela kde co. Už o tom nemluvme. Jsme sousedi. Ca: Nedáte si ještě kávu ? Des: Třeba někdy příště.

Pěkný den,...

3 komentáře:

  1. To je sranda tak to on je ten tajemný soused! A Desiree je taková kočka měla by mít něco s rukou častěji :))

    OdpovědětVymazat
  2. A že náhody neexistujú.😄 Myslím, že to len pri susedských vzťahoch neostane.😃

    OdpovědětVymazat

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..