úterý 14. února 2023

Na věky ?

 ..Crrrrrrrrr..

 Ad: Ahoj lásko. Pe: Ahoj. Ad: Mrzí mě, že jsem nepřijel dřív. Protáhlo se to. Posadíme se ? Pe: Dáš si punč ? Ad: Rád. Bodne.

 Pe: Chyběls mi. Vždy mám strach, když jedeš takhle daleko. Ad: Já bych tě i vzal sebou. Ale nechci ziskovat že se ti něco stane. Stačí, že při natáčení riskuju já. Nekazme si večer ano. Pe: Ty jsi zhubnul ! Ad: Nebyla šance se najíst pořádně. Na ty dvoje dobroty jsem se moc těšil. A cukroví. První cukroví od tebe lásko.

 Pe: Je všechno pro tebe, ať se mi trochu spravíš. Ad: Punč voní báječně. Je moc dobrý. Pe: Děkuji.

 Pe: Srdce ti tluče tak rychle, nahlas. Ad: Jsi u mě, proto. A miluju tě. Něco pro tebe mám. Pe: Vážně ?

 Pe: Adame ?? Ad: Aby jsi věděla, že to myslím vážně. Smrtelně vážně. Že jsi moje všechno. A až bude ta pravá chvíle, tak na věky.

Pe: Je nádherný.
 Pěkný den,..

4 komentáře:

  1. To je žádost o ruku! Ti dva jsou tak romantický :) A Pearl má krásný žlutý šatičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. A vianočná žiadosť o ruku. Ktorá by takého chlapa nechcela, ktorý kúpi taký prsteň.💎😃 Pearl má veru krásne žlté šaty.💛

    OdpovědětVymazat

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...