pondělí 26. prosince 2022

Nedorozumění II.

 

 Ju: ,,Cukroví už mám a ještě stromek,,
..Zvonek..  Ju: Melody ? Ty jsi zapoměla klíče ? Vydrž, už jdu. Hned.
 
 Ju: Ty ? Co tu děláš ? Ke: Řekl jsem ti že se vrátím, že to nevzdám. Chci si promluvit.

 Ke: Ať ti Lucy řekla cokoliv, není to pravda. Přijela a myslí si, že vše bude jako dřív. Ano podnikat semnou chtěla, ale já s ní ne. Má vysoké ambice a na to já nemám. Vše jsem ti chtěl říct, ale předběhla mě. Ju: Říká, že je tvoje moc dobrá přítelkyně.
Ke: To není pravda. Měl jsem ti to říct jak se tu ukázala, jen jsem nevěděl jak. S Lucy spolu nic nemáme, i v tom lhala.
Ju: Promiň, bála jsem se toho, že jsem naletěla. Jak mi řekla že je tvoje přítelkyně a tehdy když jsem ji viděla od tebe odcházet. Nic jsi o ní neřekl,. Nechci si dělat naděje. ,,A je to venku,,

 Ke: Naděje ? Ju: Ano, naději...
 
Pěkný den,....

2 komentáře:

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...