pátek 30. září 2022

Ty jsi to věděla

 Se: Melody je úžasná, nádherná. Chlape, jsem zamilovanej. Ke: Já ti to přeju kámo. Fakt. Se: Hele, já vím, že tobě se láska vyhýbá. Ale snad konečně budeš mít štěstí.

 Ke: No,..  Se: Co ? Ke: No, potkal jsem skvělou holku. Je,.. bože jsem z ní hotovej. Je dokonalá. Je uplně jiná.
Se: To je super kámo. Prolomíš to, určitě. A co byt, jak se ti bydlí ? Ke: Paráda a nemusím hnát přes celé město do dílny. Se: No a dílna také roste, že ? Ke: Nath mi dost pomohl.
Se: Kámo, musím padat. Mám ještě schůzku. Čau.
 
 Ke: Čau a měj se. Díky !
..Poslední dny babího léta..
Ju: Summer, počkej, jen si odskočím a koupím si pití. Pak skočíme do bazénu.

 Ke: Héééj ! Co to vidím. Ahoj krásko. Ju: Kene, páni, to je náhoda. Jsem tu s kámoškama. A ty ? Ke: Byl jsem s kámošem na kafi a něčem k jídlu. Moc rád tě vidím Juli. Páni, sekne ti to.  ..,, Je nádherná a ty plavky. Je droboučká a tak sexy.,,..
Ju: Díky. Ale nepřeháněj. Ještě se budu červenat. Končí babí léto, tak jsme toho musely využít.

 Ke: Ne, vážně, jsi krásná. Potkal jsem tě dřív, než jsem doufal. Ty jsi to věděla, že tu budu. Ju: Ne, netušila jsem to. ..,,To tetování bych chtěla vidět.,,..
Kene, promiň musím za kámoškama. Uvidíme se ano ? Ke: Brzy, nebo budu nucen si tě najít,..


Pěkný den,..

3 komentáře:

  1. Ježiš ty jsou tak žhavý! Jsou spolu fakt krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásne plavky.❤️ A áno, ostal klobúk, tak sa určite "náhodne" stretnú.😃

    OdpovědětVymazat

Bell

 ..Šatičky jsou od Kačky. Jsou úžasný..   Pěkný den,...