středa 28. září 2022


 Be: Už týden,.. Lu: Promiň, pomalu chystám materiály pro studium. Be: No jo, prázdniny budou u konce. A zase se pak neuvidíme.
Lu: Bell, upřímě, už mě to unavuje. Hlídat city na uzdě. Nejradši bych všechno vykřičel. Be: Já nechci aby tě vyloučili, měl jsi kvuli mě problémy. Máš svou práci rád, vím že by žák neměl mít vztah s učitelem. Já už to vydržím. Chtěla jsem to tak sama.
 
Lu: Vím, ale nedá se to. Miluju tě, toužím po tobě. Be: Nebudeme na to myslet ano. Lu: Co když se nechám přeložit ? Be: Ale kam ? Tady není moc škol v okolí. Uvidíme se ještě míň. Lu: Ale svobodně, nebudeš moje žačka. Bell, už jsem se rozhodl. Nechám se přeložit. Be: Ale Luku.

 Lu: Pojď sem. Ke mě. Bude to tak lepší uvidíš. Budeme si psát, volat. Internet je skvělá věc. Věř mi. Be: Věřím ti. Jen to bude dlouhý. Až budeš mít kde bydlet. Přijedu za tebou.
Lu: To bych ti radil, nebo si pro tebe zajedu sám lásko. Ale vážně. Nebudeme se muset skrývat.

 Be: Dáš mi pak vědět že ano. Lu: Ozvu se hned jak to vyjde. A teď si zajdeme na oběd. Be: Jsem pro. Už začínám mít hlad.

Pěkný den,...

5 komentářů:

  1. No asi to bude pro ně nejlepší řešení. Chudáci mají to těžký a taky je to tak krásný pár!

    OdpovědětVymazat
  2. V dnešnej dobe by už nemali mať toľko problémov s obyčajným vzťahom, veď keď už má byť v pohode, že bude 50 rôznych pohlaví, tak na čo sa majú práve oni skrývať.😂

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...