sobota 30. dubna 2022

Těší mě

 

 Ju: ,,Teda ségra, takhle mě vyšplouchnout. No nic, budu si to asi muset nechat zabalit sebou. Co naplat,,
Ke: A něco jiného ? No, budu to muset vydržet.  Xx: Nezlobte se.. Je pozdě. Dnes jsme tu měli plno. Ke: Nevadí, stane se. Zdržel jsem se v práci a budu muset vydržet do rána.

 Ju: Dobrý večer, já jsem to slyšela. Omlouvám se, ale i já do rána ztěží vydržím, když mám hlad. Pokud vám nevadí tousty, nechám Vám tyto. Ke: Co prosím ? Ju: Ano, sestra nepřišla a zbyly mi tu tousty, které nemám sílu sníst. Pokud chcete,.. Ke: Zaplatím vám je. Ju: Děkuju, posaďte se. Já už musím jít. Ke: A co Vaše limonáda, nedopila jste.

 Ke: Zachránila jste mi život, umírám už hlady. Ju: Rádo se stalo,.. zítra by už nebyly k jídlu. Ke: Můžu znát Vaše jméno ? Já jsem Kenshin. Ju: Julie, těší mě. Ke: I mě těší, romantické jméno. Ju: Děkuji.

 Ju: Nezlobte se, ale opravdu už musím. Nebo mi ujede autobus. Nashledanou, ať Vám chutná..

Pěkný den,...

8 komentářů:

  1. Takhle se hezky seznámit! Juli je jako princezna a Kenshin je tak krásnej:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nečakané stretnutie ako z nejakého romantického filmu.😀 Kenshina sme už roky nevideli.😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak dlouho to není,... ale snad se teď chytne. Chlap jeden

      Vymazat
  3. Jak píše Petra - krásné seznámení. Jestlipak se zase brzy potkají?

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...