středa 27. dubna 2022

Šaty

 Me: No vidíš, sedí ti skvěle. A to ses bála, že nebudou. Moc dobře tě znám sestřičko, je to tvůj styl. Věděla jsem to. Moc ti sluší Juli. Ju: Jsou skvělý, děkuji Mell. Me: Výhoda dvojčat.  ..Rozesmála se Melody..
Ju: Že si je můžu nechat, prosííím. Jsou parádní.

 Me: Nechceš je někde upravit ? Dýlku ? Ju: Nene, takhle je to super. Děkuji. Me: Ať ti přinesou štěstí. Co vůbec škola ? Ju: Vše je vpořádku, ale o škole mluvit nechci. Me: Nechceš si zajít na věčeři ?

 Ju: Kdy, dnes večer ? Me: Ano, jen to tu dodělám. A mám i pár úkolů, i já mám školu. Sejdeme se až tam, ano ? Ju: Může být. I já mám úkoly, objednám nám večeři a počkám. Musíme si popovídat, na poprvé moc času nebylo, ale teď. Máme co dohánět. Me: To ano, máš pravdu. Hmm, ozval se ti táta ? Já mu volala a nebere mi telefon. Ju: Nevím co se děje, já mu říkala že zavoláš.
Me: Zkusím to ještě.

Me: Dobře, sejdeme se pak. Ju: Ano,.. tak já půjdu ať to stihnu. A děkují za šaty.
 
Pěkný den,...

10 komentářů:

Sania

   ..Kabátek je od letního kompletu.. Pekný den,..