středa 1. prosince 2021

Co ke mě cítíš ?

 

 Se: Ty tvoje návrhy, co jsem viděl, byly úžasný. Máš obrovský talent, víš to ? A to je šiješ ty sama. Me: Děkuji ti. Jsem ráda, že se ti moje práce líbí. Se: Aby ne. A už jsi je někde ukázala ? Myslím že nejeden salón by tě bral všemi deseti.

 Me: Začínáš mě uvádět do rozpaků. A co ty ? Jak se ti daří v práci ? A dovolená ? Kdes byl ? Se: Jde to. Investoval jsem do jednoho rekreačního komplexu, který se staví. A prodal jsem pár domů. Taková klasika. Dovolená asi tak velká nebude. Měl jsem nějaké volno. Ale jinak nic. A ty ? Me: Já volno neměla, mám hromady práce. Snad teď někdy. Hmm, co se děje ?

 Se: Melody, mám tě rád. Moc. Chci s tebou trávit více času. Co ke mě cítíš ty ? Me: Mám tě ráda, moc.

 
 Pěkný den,...

4 komentáře:

Mia

 ..My Love Violaine Perrin 2019..  ..Poklad do sbírky. Pořád mi unikala a teď k narozeninám, jsem ji sehnala..   Pěkný den,..