pátek 1. října 2021

No konečně, čas..


 Da: Konečně brácha, už jsem si myslel, že nepokecáme. Čas je proti nám. Ad: To ano. Je toho tolik, co se událo. Da: Neříkej, že ty a Pearl ? Ad: Ano, jak bylo to gala, ten večer. Už jsem nedokázal vydržet,. nešlo to. Jsem do ní blázen, rozumíš mi ? A po tom, co mi tehdy provedla,.. ta.. Jsem šťastný, spokojený. Jako nikdy.

 Da: A Pearl ? Ad: Chtěla to tak, jako já. Dává mi sílu jít dál.
Ad: A ty ? Co bar ? Už máš ten nový nábytek ? Da: Je na cestě, měl by přijít v týdnu.
 
Da: Zamyslel ses, děje se něco. Brácha, na co myslíš ? Hej ! Ad: Co bys řekl tomu, kdybych ti řekl, že se chci s Pearl oženit. Vzít si ji ? Da: Co ? Teď ? Nespěcháš ? Tak nějak ? Ad: Jsem do ní blázen, nechci ji ztratit. Tak jednou, časem. Miluju ji. Ona není taková, jako,...
 
Da: Ať uděláš, cokoliv. Jsem s tebou. Podpořím tě. Pokud jsi si jistý, jsem s tebou brácha.
 
Pěkný den,..

4 komentáře:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..