čtvrtek 23. září 2021

Desiree

..Veronique Perrin, Style lab 2020..



 ..Konečně jsem se jí dočkala. Mám ji od Zuzky, děkujíí. Je nádherná, víc a víc se mi na fotkách líbila..








 ..Ty vlasy jsou úžasný. A krásný. I hustý..

Pěkný den,...

8 komentářů:

  1. Nádherná rudovláska, tahle zelená barva jí moc sluší. Gratuluji k další krásné panence do sbírky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo je moc krásná! Tu bych taky chtěla. Zelené svetrošaty jí moc sluší! Je to další éterická kráska! Těším se co bude dělat a jaký frajer se jí zalíbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem jí dlouho :-) až teď na ní přišla řada

    OdpovědětVymazat
  4. Je prekrásna, vidím, že i ty si podľahla jej čaru. Má úžasnú hrdzavú farbu vlasov.😍 Tie zelené pletené šaty jej k vlasom veľmi pristanú. Skvelý outfit, ukáž niekedy i lepšie fotky čižiem. Gratulujem Ti k nej.😎

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt krásná, povedla se. Ta její hříva je dokonalá, ale hlavně jsem ráda, že oprášili starou Vero s novou malbou ❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Je úžasná, jsem ráda že jsem ji sehnala. Zuzka mi moc pomohla. Tuhka barvu vlasů mám moc ráda ;-)

    OdpovědětVymazat

Mia v bílé

 ..Komplet je od Elenky. Je to paráda, tak precizní práce..   Pěkný den,...