pondělí 24. května 2021

 

 ..Angel se s Kenshinem poznala na společném focení. Ken stále fotí, ikdyž má vlasní autodílnu. Tu nedávno rozšířil, aby mohl mít větší klientelu..
Ke: Asi tak,.. Fotím příležitostně, když mají o mě zájem. Osobně vyloženě zakázky nevyhledávám. V dílně mám práce opravdu hodně. A ty ? Odkud jsi ?
An: Z hlavního města. Tady mám kamarádku. Mám tu pronajatý i menší byt. Jinak nám vždy ubytování zajistí agentura, jak sám víš.

 ..Nedokázala si nevšimtout tetování, které se schovávalo pod košilí. Byla zvědavá, na focení nebylo vidět. Byla zvědavá..
An: Jak dlouho jsi tady ? Ke: Už coby náctiletý, žil jsem tu u strýce. Měl tady práci. Začal jsem studovat a otevřel si dílnu. Pak se mi ozvali z agentury Royalty, díky kámošovi, co tam dělá TOP modela. Závodí a já mu spravoval auta. A tak to začalo.

 An: Ty nezávodíš ? Ke: Ne, já ne. Nath mě párkrát svezl, ale není to nic pro mě. Auto mám a dost dobrý, ale závody, to ne. Co ty ? Mimo práci.

  ..Neodpověděla, byl to úmysl ?..
An: Bylo to příjemné posezení, ale budeme muset jít. Už zavírají a ráno brzy vstávám. Musím se vyspat. Ke: Samozhřejmě. Čas mi rychle utekl. Svezu tě.
 
Pěkný den,..

6 komentářů:

  1. Angel vypadá opravdu jako anděl:) A Kenshina zase ráda vidím, je to moc sexy týpek! Že by Angel něco tajila? Nechám se překvapit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Angel je moc hezká. Ty zelené šaty jí moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňa veľmi zaujíma, čo Angel tají, akú "pandorinu skrinku" má.😁 Je krásna. Som rada, že vidím po dlhom čase Kena.😊

      Vymazat

Mia v bílé

 ..Komplet je od Elenky. Je to paráda, tak precizní práce..   Pěkný den,...