neděle 30. května 2021

Příjemný večer


 ..Melody měla rozpracované návrhy a snažila se je dokončit. Slíbila Sandy a její jedné známé disco šaty..

 Se: Ahoj, doufám že tě neruším ? Me: Ahoj. Nerušíš, vůbec ne. Dokončuji návrhy, ale to nespěchá. Mám na to ještě týden. Se: A co tvoříš ? Me: Mini šaty pro kamarádku a její známou.

 Se: Kdyby jsi měla čas a chuť, můžeme si zajít na večeři. Můžu tě pozvat ? Chtěl jsem ještě makat, ale nějak mě napadlo, že bych si mohl zpříjemnit večer a zajít za tebou. Me: Já ani nemám pojem o čase. Se: Je půl osmé, čas večeře.

 Se: Kam by jsi chtěla jít ? Me: Asi to nechám na tobě. Se: Pokud nemáš čas, můžeme to nechat na jindy. Me: Néé, to ne. Ráda půjdu, jen jsi mě zastihl nepřipravenou. Musím si jen něco dodělat, víš ?

Se: Jestli nebudu překážet, počkám. Me: Bude to chvilka, nechceš něco k pití ? Mám tu limonádu. Se: Ano, dám si. Tak já počkám a budu se chvíli dívat na to, co děláš. Slibuju, že nebudu překážet.

Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Nejen prací živ je člověk, určitě je dobré prožít příjemný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Melody je moc šikovná a roztomilá:) Muselo se mu líbit sledovat ji při práci:) A ty návrhy na stole, pěkné detaily v interiéru!

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že Melody má prácu, ktorú miluje. A nielen to, dokonca i láska k nej klope na dvere.😊💗

    OdpovědětVymazat

Sania

   ..Kabátek je od letního kompletu.. Pekný den,..