úterý 26. ledna 2021

Seznamte se, seznamte se...

Me: Máš přetékající tašky. Sa: Za to ty sis nekoupila skoro nic. Me: Já toho tolika nepotřebuju. Je dobré to červené víno, že... Sa: Však bylo na čase, si někam vyrazit. Me: Všimla sis těch kluků, co sedí za námi ? Sa: Ano, ten dlouhovlasý chodí do baru. Me: Vážně ? Sa: Ano.

Se: Není nad točené pivko. No: Máš recht. Se: Už sis prohlédl ten byt ? Neváhej dlouho, tak dobrá cena se často nevidí. No: Stavím se tam odpoledne, nebo zítra ráno. Se: Perfektní, nebudeš litovat.
 
Sa: Je to pěknej kluk, nemyslíš ? Me: Ano, myslím že ano. Není špatnej, je to fešák. Sa: Co ten jeho kámoš, nelíbí se ti ? Me: Je moc pěknej. Znáš ho ? Sa: Od vidění, občas přišli do baru spolu. Pracuje v realitní kanceláři.
 
Se: Proč ji neoslovíš ? Koukáš na ní jako na sluníčko. No: Není to tak snadné. Se: Jestli myslíš na Vero, rozešli jste se přece v dobrém ne ? Tak kde je problém ? No: Asi nikde, jen to není mým zvykem.

Sa: Nevíš kdy nám přijde ten nový nábytek do koupelny ? Me: Měli ho dnes odeslat, tak snad do dvou dnů ? Teď toho mají všude moc. Doobjednala jsem i ty úložný boxy. Sa: Ano, ty jsem chtěla. Díky.

Pěkný den,..

9 komentářů:

  1. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. Kdo se první osmělí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to kočkám sluší! A v interiéru jsou nové tapety že? A schválně kdo to dá s kým dohromady!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to kočkám sluší! A v interiéru jsou nové tapety že? A schválně kdo to dá s kým dohromady!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou, jen je udržet tak, jak mají být..Děkuju

      Vymazat
  4. Vero nám už odišla, hm, to sú novinky.
    Takže sa zase budú tvoriť nové páriky.🙂 Nové farebné tapety sa i mne páčia. ☺️

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zvědavá kdo se dá s kým dohromady.

    OdpovědětVymazat

Nové kamarádky

  Br: Jsi zabydlená, to je super. Jsem ráda. Mi: Já nepotřebuju nic extra, třeba časem ještě něco upravím. Ale to nespěchá. Byt se mi moc lí...