sobota 23. ledna 2021

Poppy Parker

.. Za těch několik let se mi jich už ,,pár,, sešlo..


..Jsem za ně moc ráda..

..Powder Puff, Blue. Misty a Incognito..

..Popster a Young Romantic..

..Ipanema a Split..

 ..V předu je Lilac a za ní je Co- Ed Cutie..

Pěkný den,...

13 komentářů:

  1. Nádherná sbírka! Samé super krásky! To je skvělý a jak jsou hezky oblečené, to oblečení je moc krásný:)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš jich tedy dost a gratuluji.Ale díky Tvým fotkám jsem se utvrdila v mém názoru,že již další pořizovat nebudu...Svým způsobem jsou všechny stejné...bez urážky ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš bezvadnou partu Poppynek.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásnu zbierku. Pre mňa je top trojka: Misty, Romantic a Lilac.☺️💕

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou nááádherné holky, libí se mi snad všechny. Já mám zatím jenom jednu.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Kači, to je už pěkná sbírka Poppynek, je vidět, že jsi si je zamilovala. Líbí sem mi Young Romantic a Ipanema. Já zůstanu u klasických Integritek a Color Infusion, do tohoto směru se pouštět radši nebudu, ikdyž se mi taky líbí ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je pořádná banda. Je fakt, že ke klukům vypadají dobře, jak jsou takové malé...

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...