pátek 16. října 2020

Dohoda

..Jordan popíjela limonádu a zobala salát. Bylo teplo, pár posledních dnů, než opět nastane podzim a chlad..
  
To: Ahoj, rád tě vidím. Sluníš se ? Jo: Ahoj, ještě využívám teplo, dokad to jde. Chceš si přisednout ?
To:  Rád. Jak se ti daří. Viděl jsem nějaké nové obálky časopisů a reklamy.. Skvělá práce, gratuluji.
Jo: Děkuji, snažím se a děvčata odvádějí vynikající práci. Snažím se spolupracovat i se známými lidmi. To: Jordy, já pořád na to musím myslet. Chci uzavřít dohodu, smír. Vždy mi na tobě záleželo. Jo: Já s tím problém nemám, ani mě to nebaví. Jen si musíš získat důvěru. Po tom, jak ses zachoval, ti nevěřím. To: Mrzí mě to.
 

To: A jak se daří Tanovi, v práci ho moc nevidím. Asi se mi vyhýbá. Jo: Nediv se mu. Jemu na mě záleželo a záleží. Ikdyž jsem s jeho otcem nebyla. Je jako můj syn, ikdyž jsme stejně staří.

Pěkný den,...

5 komentářů:

  1. Že by příměří? Jsem zvědavá jak si bude získávat důvěru, třeba se budou mít rádi. Jenom aby toho pak nevyužil a neudělal nějaký průšvih:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hádam opäť nájdu všetci k sebe cestu bez ďalších konfliktov a problémov.🙂

    OdpovědětVymazat

Mia v bílé

 ..Komplet je od Elenky. Je to paráda, tak precizní práce..   Pěkný den,...