úterý 13. října 2020

Debbie

 ..Traveling Incognito Poppy Parker 2015..



 
..Toužila jsem po ní dooost dlouho a dočkala jsem se. Oblečko je od Ivky..




Pěkný den,... 

13 komentářů:

  1. Oooo tak to je překvapení! Tahle Poppynka se mi taky moc líbí! Těším se že ji budu teď vídat častěji u tebe:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k nové Poppy. Zajímavá Zrzka, koukám, že se Poppči u Tebe nějaká množí 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji, je krásná. Připomíná mi Pearl, akorát v jiných barvách ;-) Kolik těch Poppyn teď vlastně máš? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou podobné a to mi nevadí, chtěla jsem ji ikdyž je podobná. Asi 6

      Vymazat
    2. Však já mám ráda takhle podobné panenky,jsou stejné a přece tolik jiné... 😉

      Vymazat
  4. Gratulujem k ďalšej Poppynke. Je krásna, ja mám slabosť na hrdzavovlásky.💕 Kočka, šaty od Ivky jej farebne veľmi pristanú.😊

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k nové Poppy, má krásnou tvář a nádherné vlasy. Šaty od Ivky jí moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...