čtvrtek 17. října 2024

TO všechno..

 Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,..
Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..

 Fe: Stůj. Ať tě to ani nenapadne !
..Zadržel ji při odchodu. Hmmm. Svěže voněla..
Fe: Kam myslíš že jdeš ? Sa: Pryč, nemáš čas. Fe: Nepustím tě. Sa: Pusť ! Ferite, pusť mě ! Fe: Ty sem přijdeš, nádherně voníš a myslíš si že tě pustím ? A ještě když minule,.. Sa: Co minule ? Co minule ? To bys mi musel připomenmout. Fe: Neudržel jsem se, nešlo to a nejde to ani teď.

 
 Sa: Hmm, měl by sis tu uklidit.
..Rovnala si vlasy..
Fe: Ale ty by jsi mi měla pomoct. Sa: Já ? Fe: No, ty jsi na vině. Sa: Jak to ? Přišla jsem za tebou, zda by jsi nešel na oběd. Ale nevypadal si moc nadšeně, že jsem přišla. Fe: Tomu teď, říkáš nebýt nadšený ? Sa: Ehh, noo... Fe: Tak vidíš.

 Sa: Už půjdu. Fe: Proč najednou spěcháš ? Můžene jít na ten oběd. Sa: Ale detektive, nerada bych zdržovala od práce. Fe: Ale já jsem po tom všem dost hladový. Takže se detektivovi nebude odmlouvat a jde se. Sa: To je rozkaz ? Fe: Jen maličký s prosbou na konci. Tak pojď.

 Pěkný den,..

Žádné komentáře:

Okomentovat

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...