pondělí 5. srpna 2024

Beru Vás za slovo

Ki: Dobrý den. Přeci jen jste přišla. Mi: Říkala jsem, že Vás beru za slovo. Jsem tu. Ki: Můžete se i posadit.

Mi: Jsem zvědavá, co chcete udělat, to máte soukromou čistírnu ? Ki: Slíbil jsem, že se o to postarám.
Víte, že Vás znám ? Mi: A od kud ? Vidím Vás prvně. Ki: Poprvé jsem Vás viděl v restauraci, potom u zubaře. A teď opět v restauraci. Mi: Opravdu ? Já si Vás nevšimla. Ki: Byl jsem kousek dál, ale viděl jsem Vás. Moc dobře.
..Červenala, to jí lichotilo..
Mi: Já Vás nechci zneužívat, zanesu si to do čistírny. Ki: Kdepak, já to slíbil. Hmm, mohu znát Vaše jméno ? Mi: Mia. Ki: Krásné, jako z toho filmu. Mi: Já nemám bílého lva. Ki: To nevadí, já jsem Kieron. Kde pracujete ? Mi: Já navrhuju kabelky, oblečení, šperky pro značku von Weiss. Pracuju s její majitelkou.

Ki: Agnes znám, upravoval jsem u ní pracovní prostory. Mi: Je to tak mnohem lepší. Větší. Ki: Hlavně že se Vám dobře pracuje.
Ani jsem Vám nic nenabídl, nedáte si kávu ? Nebo limonádu ? Mi: Děkuji, nemám chuť. Měla bych jít. Ki: Nemusíte spěchat, chci se ještě domluvit kdy Vám vrátím Vaše věci. Mi: Doufám, že čisté. Ki: Samozřejmě. Jen potřebuju Vaše telefonní číslo. Mi: Oh ano, tady.

Mi: No tak já půjdu, musím do práce. Ki: A já se ozvu jak bude vše nachystané.

Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Mia je krásná jako vždy, určitě ho okouzlila . Jsem zvědavá na vyčištěné oblečení:)))

    OdpovědětVymazat

David

..V oblečení co dům dal. Fešák..   Pěkný den,....