pátek 5. července 2024

Přepínáš se

 Ma: A teď mi řekni, kdo je ten krásnej chlap, co se kolem tebe neustále motá. Sa: Kdo ? Ma: Ten krásnej, snědej brunet se světlýma očima. Sa: Aj, Ferit. To je detektiv. A co to plácáš ? Vůbec se okolo mě nemotá. Má hodně práce. Dej pokoj. Rači mi řekni co ty. Ma: Měla jsem nějaké focení v chráněné oblasti, fotky chtějí dát do knížky.
Sa: To je pěkné, aspoň je zviditelníš. Ma: Jo, už bylo na čase. Člověk jen dře a nikam to nevede. Sa: Proč to říkáš ? Končíš školu, můžeš se tomu věnovat na plno. Fotíš úžasně. Ma: Díky moc.

 Sa: Máš dost fotek na Instagramu. Chce to čas Marr. Ma: Vím. A taky chci kluka. Jenže nerostou na stromech, je jich nedostatek.
Sa: Chceš pokračovat ve studiu ? Ma: Chci si udělat nějaké kurzy. Ale studovat nechci, chci fotit a kreslit, na plno. Ty ?
Sa: Nic moc, jsem trochu unavená. Ma: Moc se přepínáš, aby ses někde nesložila. Skoro nejíš. Sa: Ale jím, jen jak jsem neustále ve spěchu, nestíhám. Ma: Asi na tebe nasadím detektiva. Aby mi říkal, co jíš. Pokud vůbec.
Sa: To neuděláš ! Nežertuj, ano ! Ma: Vždyť jen zobkáš.

 Ma: Jsi moc hubená. Takhle se Feritovi přestaneš líbit. A on se ti líbí, že ano. Sa: Ty jsi fakt hrozná Marr. Tak zapřít se to nedá, je pěknej. Ale nech už toho.
Ma: Tak fajn, jdu na záchod a domů. Tobě přijde ten manažer, ať neruším. Paa. Sa: Pa.

 Fe: Sanie. Jak se máte ? Sa: Detektive. Výborně, díky. Fe: Můžu na chvíli ? Sa: No, ano..

 Sa: Pracujete ? Fe: Vlastně ano, byl jsem s klienten tady vedle u stolu.
Sa: ,,Páni, snad neslyšel náš rozhovor s Marry,,
Sa: Aha, jste pořád v jednom kole. Nevyčerpává Vás to ? Fe: Lhal bych kdyby ne. Ale je to má práce. Jsem tu pro to. A jak se daří Vám ? Doufám, že dobře.

 Sa: Jde to, mám ještě schůzku s manažerem. Chtějí mě obsadit do filmu. Fa: To je ale skvělé. Sa: Musím se naučit tančit Tango. Fe: To zvládnete, věřím Vám.
Sa: Musím přiznat, že jsem tak trochu nešika. ,,Jej, to jsem asi neměla říkat.,,
Fe: Kdeže.
 
Sa: Ahh, tam jde manažer. Promiňte. Fe: Nevadí, už půjdu do práce. Nashledanou. Sa: Nashledanou.

Pěkný den,..

2 komentáře:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...