pondělí 22. července 2024

Nedá mi to,...

Sa: Děkuji za pozvání. Jen jsem to málem nestihla. Fe: Nic se neděje, já tu rezervaci udělal pro jistotu. Sa: To jste nemusel. Fe: Já chtěl. Jak se Vám daří ? Sa: Moc dobře, děkuji. Fe: Pořád rušno ? Sa: Ani ne, už jsem si zvykla. A Vy ? Fe: Jde to. Vyřešili jsme teď jeden případ a zatím je vše docela v klidu. Mám volněji. Sa: To je fajn, odpočinek si zasloužíte. Fe: Asi bych to neměl říkat já, ale nebudeme si tykat ? Sa: Mě to nevadí. Ráda.

Fe: Je léto, plánuješ dovolenou ? Sa: Určitě ano. Jen jsem se ještě nerozhodla kam. Fe: Člověk nemusí být bůh ví kde, aby si odpočal. Sa: To máš pravdu, ty někam jedeš ? Určitě s přítelkyní něco plánujete.
Fe: Já nikoho nemám, práce mi v tom z části dost brání.
Sa: Tak by to ale být nemělo. Nemyslíš ? Fe: Práci mám dost riskantní, nerad bych aby se komukoli cokoli stalo. Sa: Záleži na lidech.
Fe: To ano, souhlasím s tebou. No a ty ? S někým jedeš ? Ty určitě nejsi sama. Sa: To se mýlíš. Já nikoho nemám, hmm zklamal mě a teď jsem sama.

Fe: A kam by jsi ráda jela ? Sa: Mám ráda výlety, kde se něco dozvím. Historii. No a také být chvíli někde u vody. Jen tak se natáhnout a klimbat. Fe: No to bych také uvítal. Ale není kdy. Sa: No měl bys trochu asi zvolnit.
Fe: Nedáš si ještě něco ? Sa: Ne, už ne. Stačilo mi to. Dám si jen džus.

Fe: Už chceš jít ? Sa: Měla bych. Fe: Sanie, počkej. Já, nedá mi to. Musím,.. Sa: Co ?


 Pěkný den,...

4 komentáře:

Iris

 ..Violaine Perrin The Nu Fantasy 2023. Sirene.. ..Přišla nahá. Má duhové vlasy a piercing pupíku. Po X dlouhé době z Integrity Toys nemá řa...