čtvrtek 27. června 2024

Skvrna

Br: Ahojky, jak se daří ? Neruším ? Mi: Ahoj, nerušíš. Za chvíli mám pauzu na oběd. Půjdeš se mnou ? Br: Půjdu, chtěla jsem tě na něj sama vytáhnout. To jsou nové kůže ? Mi: Ano, kůže a koženky. Br: Vypadají úžasně. Mi:To ano. Dodavatel nám přinesl novinky. Ještě čekáme přezky, spony a tak. Br: To je paráda. Já jdu zrovna z focení...
Mi: A jak to šlo ? Br: Výborně. Pro dnešek padla. Mám hlad. Ale nesmím nic těžkého a tučného. Za pár dní bude větší focení, nesmím přibrat. Mi: My holky to máme těžký a modelky ještě víc. Nezávidím. Tak jdeme ?
Br: Poslyš ? Mio, ty a Emre ? Vy jste spolu chodili ? Mi: No, popravdě. On zájem měl, ale já ne. Řešila jsem nějaké problémy a nebyla chuť. Ani čas. Br: Aha. A teď ? Mi: Jestli jsi zvědavá, zda o něj nemám zájem,.. tak nemám. Opravdu. Líbí se ti ? Br: Ano, líbí. Co vlastně dělá ? Mi: Po otci zdědil zlatnictví. Br: Wauu. To je krásné. Mi: Ani ne, ze začátku mi pořád něco dával. Potom pochopil, že z toho nic nebude.

Mi: Můžu Vás představit. Chceš ? Br: Jasně, díky. Budu ráda. Mi: Nepůjdeme ? Ale néé.

Ki: Slečno, tak moc se omlouvám. Mi: To je sice hezké, ale nevím zda to vyperu. Ki: Já nechtěl. Rád bych to zařídil, pokud byste souhlasila. Mi: A jak to chcete udělat ? To se mám svléknout ? Ki: Tady je moje vizitka. A já to zařídím, uvidíte. Mi: Dobře, beru Vás za slovo. Na shledanou.

Pěkný den,..

2 komentáře:

  1. Takže Brenda se chce seznámit s Emrem! Snad se mu bude taky líbit:) A kdo je tajemný nešika?

    OdpovědětVymazat

Skvrna

Br:  Ahojky, jak se daří ? Neruším ?  Mi:  Ahoj, nerušíš. Za chvíli mám pauzu na oběd. Půjdeš se mnou ?  Br:  Půjdu, chtěla jsem tě na něj s...