středa 22. května 2024

U zubaře

Ki: Páni, narazit na sebe u zubaře. Ke: I to se stává. Ki: Slyšel jsem, že jsi se vrátil z nějakých závodů. Ke: Ano, byl jsem tam s kámošem. Staral jsem se mu o auto. A jak se ti daří ? Ki: Ale joo, dobře. Dělám teď na obchodním centru, bude tam i dětské hřiště. Povede tam i cyklostezka. Kámoš má reality, spolupracujeme. Pracuju s jeho bráchou.
Ke: Kdy to bude hotový ? Ki: Tak snadno se to říct nedá, záleží na okolnostech a tak. Doufám, že se nic nezdrží. Tlačí na termínech.
Ke: Chápu. Ki: A co ty ? Ke: Je toho dost. Asi budu muset rozšířit dílnu, ale nejsou prachy. Nechci se zadlužit, nic jinýho mi ale asi nezbude. Než půjčka.

 Ki: Dělal jsi ale i modela,.. Ke: To sice ano, ale není to pro mě práce na stálo. Ki: Ale prachy se hodí. Ke: No jo.
Ki: A jak se má Julie ? Ke: Jsme stále spolu, takže dobře. Ki: No jasně. Haha. Ke: Ne, vážně. Stojí při mě víc než může. I přes to, že se občas nevidíme delší dobu. Ki: Bude končit školu, že ? Ke: Ano. Zatím neví, co bude dál. Já bych chtěl aby šla na vejšku, další škola je jen k dobru. Ale to se musí rozhodnout sama. Já ji podpořím tak, jak jen budu moct. Tak jako ona mě. Zatím pomáhá sestře a na léto hledá brigádu.

 Ki: Je to skvělá holka. Ke: A co ty ? Máš nějakou ? Ki: Nee, nemám. Jsem v jednom kole. Chudák holka, kdybych ji měl zanedbávat. Ke: Neříkej, že toho máš tolik. Že se z tebe stal vorkoholik.
Ke: Co naplat. A co tebe trápí, že jsi tady. Já jdu na preventivku. Ke: Ale moudrák, rozhodl se stávkovat. Asi musí ven.
DrX: Další prosím.

Mi: Nashledanou,.. 

 Pěkný den,..

2 komentáře:

Victor

..Po delší době se Vick ukázal. Musím ho ukecat častěji.. ..Paličák jeden,.. Pěkný den,...