sobota 13. dubna 2024

Ségry

 Me: S holkama se mi spolupracuje skvěle, díky že jsi mi je dohodila. Ju: V pohodě. Tvé modely se každému líbí, krásně se nám to rozjíždí. Havně tedy tobě ségra. Me: Nemusíš slovíčkařit, pracuješ semnou. Ju: Návrhy jsou ale tvoje. Tak proto. A Vanessa je úžasná modelka. Jo a jak se má Sania, už jsem ji delší dobu neviděla.
Me: Má se dobře, odnesla si šaty a pracujeme na nových, na vystoupení co chystá. Ju: Už se těším, snad ho stihnu. Líbí se mi jak zpívá.

 Me: A jak se daří Kenshinovi ? A klape vám to ?
Ju: Teď se moc nevidíme, je málo času. A navíc je s Nathem na závodech. Stará se mu o auto. Me: Já myslela že převážně dělá modela. Ju: No to jo, ale závódí pořád. Ikdyž ne tak často jako dřív. Me: Aha. Ale co hlavně vy dva ? Ju: Voláme si. Za týden se vrátí. Me: A máte plány ? Domlouvali jste se na něčem ?

 Ju: Zajdeme si do kina a na večeři. A pak se uvidí. Měl by být teď v dílně, tak snad nějaký ten čas utrhneme. Chybí mi. Me: Škola končí brzo budou prázdniny, tak třeba nějaká ta dovča. Ju: Snad ano, ale měla bych si nají i brigádu. Ty máš svou práci, ale já něco potřebuju navíc ještě. Me: Však uvidíš Juli, třeba na něco natrefíš.

 Me: U mě bys na stáĺo být nechtěla ? Ju: Až po škole, asi to tak bude lepší. Zatím ti pomáhám a k tomu si najdu brigádu na léto. Me: Dobře.

 Me: Já se chci stavit za Sergiem, také jsem ho nějakou chvíli neviděla. Ju: Jak se mu v realitách daří ? Me: Dobře. Spolupracuje s Kieronem. Asi to bude něco většího.
Ju: No jo, já umeju nádobí. A musíme na nákup.

 Pěkný den,..

2 komentáře:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..