úterý 23. dubna 2024

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..

 ..Přišla Mia..
Mi: Ahoj, já jsem Mia. Přišla jsem na tvůj inzerát. Br: Ahoj. Jsem Brenda, vítám tě. Spolubydlící chci kvuli nájmu, podělily bysme se. Říkám to radši rovnou. Mi: Rozumím, v týhle době je to lepší. Br: Chci se domluvit hlavně kvůli částce. Snad s ní nebudeš mít potíž. Mi: Vůbec ne, souhlasím s ní. Půl napůl, to je fér. Br: Senzace. A od kud jsi? Mi: Žiju tu už delší dobu, ale nastoupila jsem do práce a chci bydlet blíž.

 Br: A kde pracuješ ? Mi: Naše společnost navrhuje doplňky. Kabelky, boty, šperky a tak. Br: No to je úžasné. Já jsem modelkou v Royalty. Mi: Znám je, my s nimi spolupracujeme. Navrhujeme jim doplňky na přehlídky, focení a podobně. Br: Já si myslím, že bysme si mohly rozumět. Mi: I já si to říkám. Br: Takže tu zůstaneš ? Bereš mou nabídku ? Mi: Ano, určitě.

 Br: Tak já tě tu vítám, zabydli se tu a kdybys něco potřebovala, řekni mi. Mi: Děkuju ti.
Br: Rádo se stalo.

 Pěkný den,...

2 komentáře:

Bell

 ..Šatičky jsou od Kačky. Jsou úžasný..   Pěkný den,...