čtvrtek 4. dubna 2024

Hnací motor

 Se: Je to paráda, ty plány jsem viděl. Už chtějí vkládat inzeráty. Ki: Už ? Se: Ano, aby to bylo v předstihu. Ki: To už je na nich, plány budou komplet co nevidět. Se: Dám jim vědět. A jak to klape s Emrem. Ki: Tvůj brácha dře jako kůň. Se: Vážně ? Docela se tomu divím. Měl jsem obavu, že dědovu firmu dovede ke krachu.

 Ki: To si nemyslím, má své cíle. Se: Jo ? Ki: Ano a skvělé nápady. Dost mu to pálí. Vychytal dost vážné zádrhely v plánech. Se: To jsem rád. Já už ho lovil z tolika průserů, dokonce i z basy. Chci ho nechat stát na vlastních nohách. Zdědil firmu, má zodpovědnost. Ki: A Raynu.

 Se: To taky. Ki: Řekl mi jak to bylo, chce ji získat. Proto si myslím, že tak dře. Mluvil s ní. Se: A ? Ki: Nemluvil s tebou ? Se: Tohle mi moc neříká. Ki: Dostal šanci a toho žene kupředu. Se: On potřebuje hnací motor, motivaci. Ki: Tohle je dostatečný hnací motor.

 Ki: A ty jinak ? Mell má úspěchy a to zvládá i školu. Se: Je úžasná, žasnu co všechno stíhá. Má i pár modelek na focení. Ona je pro mě hnacím motorem, potřebuju ji.

 Ki: Ehh, co říkáš ?

 Pěkný den,...

2 komentáře:

Violainesss

 ..Šaty a legíny jos od Kačky..  ..Moje duo Violaine. Lucy a Mia..   Pěkný den,...