úterý 19. března 2024

Co je nového ?

 Th: Jsem ráda, že jsi přišla. Chci vědět novinky. Volala jsi mi o tom klukovi, tak co ?

 Va: Pozval mě do luxusní restaurace. Stůl jsme měli nedaleko od nádherného schodiště. No kdybys to viděla, ty sloupy, zdobení. Krása. Až prý bude tepleji a bude otevřená zahrada, vezme mě tam. Mají tam menší botanickou zahradu, věřila bys tomu ? Jsem zvědavá, moc. Th: Pane jo. To je úžasný, chce udělat dojem. To je krásný.

 Va: Je moc milej. Th: Líbí se ti ? Va: Ano, je milej. Má upřímný pohled, dlouhý vlasy. Pracuje ve společnosti pro vývoz a dovoz nákladnch vozidel. Th: Zajímavé. A jak se jinak máš ? Co práce ? Va: U Mell jsem spokojená, vycházíme spolu bezvadně.
Th: To je fajn. Těším se až uvidím první výsledky tvé práce. Va: Brzy se dočkáš, neboj se.

 Va: U tebe je něco nového ? Th: Moc ne, vedu Royalty  s Lukasem. Znáš toho top modela, že ? Va: Dá se říct. Th: A spolupracujeme s Agnes de Wais. S její agenturou. Va: Vyrábí nádherné doplňky. Její práci miluju. Th: To i já. Tyhle boty jsou zrovna od ní. Va: Moc pěkné. Th: Dělá luxusní kousky a přitom tak pohodlné. Va: Krása.

 Th: Někdy se stav, podívat se. Va: Určitě, ráda přijdu. Th: Budu se těšit. Teď se nezlob, budu už muset jít. Va: Nevadí, uvidíme se příště.

Pěkný den,...

2 komentáře:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..